preloader
لطفا صبرکنید...
ورود به آکادمی
منوی دسته بندی

درباره ما

به آکادمی پریستیژ نوت خوش آمدید، مقصد اصلی شما برای یادگیری آنلاین زبان در ایران. در آکادمی پرستیژ نوت، ما به قدرت تحول‌آفرینی در آموزش اعتقاد داریم و قصد داریم با ارائه خدمات آموزش زبان و ایجاد محیطی حرفه‌ای و دوستانه برای دانش‌آموزان در سراسر کشور برای پیشرفت شخصی و حرفه ای شما ارزشمند باشیم.

اهداف ما

در آکادمی پرستیژ نوت، تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از روش‌های به‌روز و خلاقانه در تدریس، یک محیط آموزشی جذاب را ایجاد کنیم که مشارکت و تعامل زبان‌آموزان را در اولویت قرار دهد. هدف ما این نیست که فقط زبان‌ها را آموزش دهیم، بلکه با ایجاد انگیزه برای یادگیری و تلاش در جهت بهبود عملکرد فکری اشخاص در زمینه‌های آکادمیک و حرفه ای، قدمی مثبت در پیشرفت کشور داشته باشیم. ما با تمرکز بر پرورش علاقه به یادگیری زبان، همراه با ارائه ابزارها و پشتیبانی لازم، دانش‌آموزان را در رسیدن به اهداف خود در زبان مورد نظرشان یاری می‌کنیم.

آموزش تخصصی

با افتخار اعلام می‌کنیم که در آکادمی زبان پرستیژ نوت، موفق به تأسیس یک آکادمی موفق با حضور مدرسان جوان و با تجربه تدریس گسترده و علاقمند به آموزش زبان شده‌ایم. با همراهی افراد متخصص در زمینه آموزش زبان و توجه به نیاز های خاص دانش آموزان توانستیم محیطی آموزشی حمایتی خلق کنیم.

انتخاب آموزشی انعطاف‌پذیر

با آگاهی از زندگی پرمشغله افراد، آکادمی ما دوره‌های مختلفی را هماهنگ با نیازهای افراد طراحی و ارائه می‌کند تا دانش‌آموزان ما با بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی ما از قطار پیشرفت خود باز نمانند، بنابراین ما گزینه‌های آموزشی انعطاف‌پذیری را فراهم کردیم تا به برنامه‌ها و نیاز های یادگیری گوناگون دانش آموزان خود پاسخ دهیم. اگر تمایل دارید به صورت خصوصی یاد بگیرید یا در کلاس‌های گروهی شرکت کنید، ما گزینه‌های متعددی برای شما داریم.

همگام با تکنولوژی روز دنیا

آکادمی پرستیژ نوت با بکارگیری از جدید ترین پلتفورم های آموزشی برای ارائه کلاس های آنلاین در جهت انتقال تجارب یادگیری زبان جذاب و تعاملی استفاده می‌کند. کلاس‌های مجازی ما با محیط‌های یادگیری مجهز شده‌اند که در آن دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند ودر فعالیت‌های گروهی شرکت کنند و با مربیان خود در هر زمان تعامل داشته باشند.

برنامه درسی جامع

با ارائه مجموعه‌ای کامل از دوره‌ها که شامل زبان‌های مختلف، سطوح مختلف و حوزه‌های تخصصی، آمادگی آزمون و … می‌باشد، سعی کردیم با طراحی نقشه راه هوشمندانه پاسخگوی نیازها و علاقه‌های گوناگون دانش‌آموزان باشیم. برنامه درسی جامع ما تمام جنبه‌های یادگیری زبان را پوشش می‌دهد، از واژگان، دستور زبان، تلفظ تا تسلط فرهنگی. آیا شما یک مبتدی هستید که به تازگی شروع به یادگیری زبان کرده‌اید یا یک شخصی با آموخته های قبلی به دنبال بهبود مهارت‌های خود است؟ ما دوره‌هایی را طراحی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا به اهداف خود برسید.

همین امروز با ما همراه شوید

با آکادمی پرستیژ نوت، تجربه‌ی جذاب یادگیری نو را تجربه کنید و ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید به پیشرفت برسید. با در اختیار قراردادن امکانات و منابعی گسترده، به شما کمک می‌کنیم تا در زمینه های شخصی و شغلی خود، چه در مرحله مبتدی و چه به عنوان یک متخصص، به درجات عالی برسید. همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید و به سوی دستیابی به اهدافتان حرکت کنید.